Social Icons

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Summit Runners Ερμιονίδας : Ο Μάκης Πίλουρης έτρεξε στον αγώνα 62 χιλιομέτρων Αρχ.Νεμέα-Λεβίδι.



Ο Διεθνής Σύλλογος Αγώνων Δρόμου Υπεραποστάσεων ‘‘ΑΕΘΛΙΟΣ’’ διοργάνωσε
στις 20 - 21 Μαΐου 2016 τους αγώνες:

α) 8ο Ολύμπιο Δρόμο 180 χλμ Αρχ. Νεμέα – Αρχ. Ολυμπία &
β) Αγώνα Δρόμου 62 χλμ. Αρχ. Νεμέα – Λεβίδι
Η εκκίνηση δόθηκε την Παρασκευή (20/5)  στις 14:30 μπροστά στο Αρχ. Στάδιο της Αρχαίας Νεμέας. Οι δύο αγώνες πραγματοποιήθηκαν  ταυτόχρονα στην ίδια διαδρομή και με κοινό σημείο εκκίνησης. Η διαδρομή για τον ΟΛΥΜΠΙΟ ΔΡΟΜΟ απόστασης 180 χλμ και διάρκειας είκοσι οχτώ (28) ωρών, ορίζεται από την Αρχ. Νεμέα μέχρι την Αρχ. Ολυμπία με δεκαεννέα (19) σταθμούς ανεφοδιασμού και αποτελεί συνδυασμό ασφάλτινων και χωμάτινων διαδρομών. Η διαδρομή για τον αγώνα των 62 χλμ διάρκειας δέκα (10) ωρών ορίζεται από την Αρχ. Νεμέα μέχρι το Λεβίδι. Οι σταθμοί ελέγχου και ανεφοδιασμού είναι κοινοί με του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΡΟΜΟΥ και υπάρχει ένα και μόνο σημείο χρονικού αποκλεισμού στο μέσον περίπου της διαδρομής στη Σκοτεινή.


Από τους αγώνες δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι Summit Runners Ερμιονίδας οι οποίοι εκπροσωπήθηκαν από τον αντιπρόεδρο του συλλόγου Μάκη Πίλουρη ο οποίος έτρεξε στον αγώνα των 62 χιλιομέτρων . Ο Πορτοχελιώτης δρομέας υπεραποστάσεων  κάλυψε όλη την διαδρομή σε χρόνο 7 ώρες και 18 λεπτά.
Αρκετά χαρούμενος για τον τερματισμό του έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο facebook :
"Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Γιάννη Κουρκουρίκη που με έχει μάθει να δουλεύω σωστά κ να ευχαριστιέμαι τους αγώνες μου τερματίζοντας τους με το κεφάλι ψηλά!!!!!!

Καθ' όλη την διάρκεια των 62km έζησα απίστευτη εμπειρία, που μια από αυτές που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι :

Κάποια στιγμή για λίγο πορευόμουν με τον Μεγάλο Αθλητή Γιώργο Ζαχαριάδη  και διαβάζοντας την μπλούζα μου που έγραφε Giannis Kourkourikis Trainning Group μου λέει αν ακολουθήσεις τις συμβουλές κατά γράμμα του προπονητή σου έχεις ήδη τερματίσει!!!!!!!!!!

Επίσης τον πρόεδρο των Summit Runners Γιώργο Φασιλή  που ήταν σε κάθε βήμα μας δίπλα για να μας προσφέρει με την Μεγάλη του τερματισμού του Σπάρταθλου 2015 και  του ευχόμαστε κ τα καλύτερα κ για τον ίδιο σπουδαίο Αγώνα του το 2016 εμπειρία του σημαντική βοήθεια κ εμένα κ του Ηλία Οικονόμου  καθ' όλη την διάρκεια των 62km.
Επίσης τους φίλους μας που με τα τηλεφωνήματα τους μας έδιναν  κουράγιο για να τερματίσουμε τον πολυπόθητο στόχο μας!!!!!

Τελευταία άφησα να ευχαριστήσω το Βικάκυ μου  που έζησε με τόσο αγωνία το ταξίδι μου από το 1° km μέχρι κ το τελευταίο δίνοντας μου Μεγάλη  Δύναμη κάνοντας με περήφανο για αυτόν τον σπουδαίο άνθρωπο που έχω δίπλα μου!!!!!!!!!!! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates