Social Icons

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Θαν.Μαλτέζος : Αποχωρώ για λόγους ηθικής.


Τους λόγους της αποχώρησής του από την
θέση του προπονητή του Ποσειδώνα Διδύμων μας αναφέρει με email πού λάβαμε αργά το απόγευμα της Παρασκευής ( 18/03) ο Θανάσης Μαλτέζος .

Αναφέρει  :

"Μετά την αποχώρησή μου από τον πάγκο  του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ  Διδύμων  θα ήθελα  να ενημερώσω  τους φιλάθλους της ομάδας αλλά  και όλους τους φιλάθλους   για τους λόγους της αποχώρησής  μου, μιας και δεν μ’ αρέσει  να εγκαταλείπω  στα δύσκολα.

Σε μια ομολογουμένως δύσκολη χρονιά   (οικονομικά και αγωνιστικά) προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω  την ομάδα στην οποία υπήρξα ποδοσφαιριστής  για 18 συνεχή έτη  ανιδιοτελώς, αλλά και προπονητής  σε δύσκολες  χρονιές.
Δυστυχώς συγκεκριμένο περιστατικό, με ανάγκασε  να αποχωρήσω για λόγους   ΗΘΙΚΗΣ,  καθώς για μένα ζητήματα που έχουν σχέση με την ηθική μου είναι αδιαπραγμάτευτα.
Θέλω να ευχαριστήσω  τους  ποδοσφαιριστές  και παράγοντες  που πίστεψαν σε μένα  και στην δουλειά  μου, στους  άλλους   θα πρότεινα  να κάνουν πρώτα την αυτοκριτική τους  και ύστερα  να προχωρήσουν   σε κριτική  άλλων,  επίσης  θα ήθελα  να τους ενημερώσω  ότι  το  συμφέρον και  η εκπλήρωση των στόχων της ομάδας  ήταν  οδηγός μου  σε  όλο το διάστημα της  συνεργασίας μας.
Τέλος εύχομαι  καλή επιτυχία στον  φίλο  μου και προπονητή  Ν. Μητροσύλη,  καλή δύναμη και  μακάρι να εκπληρώσει τους στόχους της ομάδας.
Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
ΜΑΛΤΕΖΟΣ  ΘΑΝΑΣΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates